wtorek, 23 grudnia 2014

Co z tymi paznokciami??

Ciężko uwieżyć ale ja też namiętnie ogryzałam paznokcie niemal do krwi
włącznie z skórkami.
Cierpiałam po tym pare dni, lecz nawyk był silniejszy.
Teraz nie wyobrażam sobie że mogłabym mieć krótkie obgryzione szpony.
Jak byłam mała mama kupiła specjalny lakier, lecz nie przeszkadzał mi gorzki smak i tak paznokcie obgryzałam niczym najlepsze cukierki na świecie.
Obgryzałam z przyzwyczajenia, stresu w szkole.
Od 5lat już tego nie robię, może czasem skubne skórke jeśli odstaje :)

Mam nadzieje że mój post pomoże Wam jeśli macie ten problem.

1.Poszukaj zastępstwa.
Jeśli lubicie dłubać i koniecznie chcecie coś obgryzać polecam słonecznik, orzeszki, ziarna dynii, suszone owoce itd.
Niektóre z nas odstresowuje ruch szczęki i dlatego musimy ogryzać. Aby w ruch nie szły paznokcie polecam znaleźc przekąske która pomoże nam w ciężkiej chwili.
Zajmiemy nią myśli i nasze paznokcie będą rosły długie :)

2.Specjalny lakier.
Jeśli jesteście wrażliwe na gorzki smak polecam kupic lakier do paznokci, specjalnie dla osób które mają problem z obgryzaniem.

3.Lakier hybrydowy, żele.
Napewno gdy zrobimy hybrydy czy paznokcie żelowe, wydamy sporo kasy nie będziemy chciały obgryzać paznokci by nie zniszczyć efektu.
Zresztą będzie to nie możliwe bo płytka będzie twarda.
Możemy przy tym zniszczyć swój paznokieć.

4.Silna wola.
Możemy także przetestować swoją silną wole. Staraj się nie obgryzać paznokci.
Pomyśl, że dłonie są wizytówką kobiety i obgryzione paznokcie nie wyglądają ładnie.

5.Nagrody.
Pomyśl że w ciągu miesiąca możesz zapuścić śliczne paznokcie, które będziesz mogła pomalować.
Zaznacz w kalendarzu kiedy obgryzałaś paznokcie, kiedy nie. 
Jeśli okaże się że nie obgryzałaś kup sobie nagrodę pod koniec miesiąca, np. sliczny lakier którym pomalujesz paznokcie.

6.Inspiracje
Oglądaj blogi z paznokciowymi inspiracjami. Pomyśl że też możesz to osiągnąć. 

Macie może inne sposoby??
Walczyłyście kiedyś z obgryzaniem paznokci?
Jak sobie poradziłyście? :)

Nie ma kompromisów że będziecie je obgryzać np. 1x w tygodniu bo zapuszczanie na nic.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.