czwartek, 20 listopada 2014

Tusz Spectra lash od Avon- bajer z dzyndzlem :D

 Pierwszy raz kupiłam ten tusz 4 lata temu za 25zł i byłam bardzo zadowolona.

Był trwały, pięknie pogrubiał rzęsy.

Gdy zobaczyłam go na promocji w gazetce dla konsultantek postnowiłam go kupić powonie, bo cena niska tylko 7 czy 8zł więc nic tylko brać :D

Można go kupić w Avonie i kosztuje około 17-20zł



Hmmm,..?
Spełnił moje oczekiwania? 
Nadal jest tak dobry jak kiedyś?
I co w nim jest takiego fajnego?



Producent:
Producent zapewnia nas, że dzięki małemu bajerowi na dole, nasze rzęsy będą pobrudbione nawet 8x.
Pokrętło ma 3 stopnie regulowania.
W zależności od tego jaki efekt chcemy uzyskać przesuwamy pokrętło.
1 zapewnia nam "normalne" malowanie, zaś 3 mega efekt pogrubienia.

Opakowanie:
Tusz zapakowany był w czarną folie. Tusz koloru czarnego, z dzyndzlem (pokrętłem) na dole.

Szczoteczka:
Żałuję, że szczoteczka nie jest silikonowa.

Zwykła szczoteczka, lecz bardzo dobrze rozczesuje rzęsy. 
Każdy włosek jest jednej długości.
Jest prosta, wole lekko zaokrąglone bo łatwiej się można dostać do każej rzęsy.


Czy pokrętło działa?
Nie widzę spektakularnej różnicy między malowaniem na stroniu 1 czy 3.
Przy pierwszych użyciach napewno tuszu jest mniej na szczoteczce.
Z czasem jednak jest tyle samo na każdym stopniu.
Niestety pojawiają się także grudki.

Osypywanie:
Tusz zaczyna się osypywać już po godzinie dwóch, zostawiając efekt pandy pod oczami.
Jest to bardzo problematyczne, szczególnie wtedy gdy nie mamy możliwości poprawienia makijażu.
Trzeba poprawiać makijaż, więc po co nam taki tusz?

Zasychanie:
Tusz dość szybko zasycha. Po 2miesiącach ciężko wydobyć go z opakowanie.
Co do zasychania na rzęsach, schnie migiem.

Kolor:
Podoba mi się odcień, nasyconej głębokiej czerni.
Niestety nie wiem czy jest dostępna w innych wariantach kolorystycznych.

Pojemność:
Aż 9ml. Dość dużo jak na tusz który zaschnie po 2miesiącach, nim go wykorzystamy.

Podsumuje to pisząc plusy i minusy więc będzie to najlepszym podsumowaniem:

PLUSY:
-tusz pogrubia rzęsy, tworząc dosłownie firanke
-szybko zasycha na rzęsach
-kolor
-nie obciąża rzęs
-łatwo się zmywa 
-rzęsy są rozdzielone
-nie skleja ich

MINUSY:
-tusz bardzo szybko zasycha

-niestety się osypuje 

-trik z pokrętłem nie działa
-przy najmniejszej łezce tusz spływa


Kochane warto pamiętać, że tusz na każdych rzęsach zachowuje się inaczej.
U innych osypuje się, u innych pięknie trzyma się przez cały dzień.

Który tusz jest waszym ulubionym?


Kochane późnym popołudniem dodam zdjęcie co kupiłam dzisiaj :)
Troszkę tego jest :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.