środa, 12 listopada 2014

Sprzedam tanio!

Wysprzątałam ładnie pokój i z wielkim bólem serca sprzedaję kosmetyki :(
Leżą u mnie kupione pod natchnieniem bez przemyślenia czy będą mi potrzebne :(
Sprzedaję je ponieważ zbieram pieniążki na paletki Sleek'a :)
Mam nadzieję że każda skorzysta i znajdziecie coś dla siebie :)

Zapraszam :)


Balsamy do ciała
-masło do ciała Bielenda o zapachu papaji za 3zł
-balsam do ciała Avon jagoda i jabłko nowy za 3zł

Olejek Evree Magic Rose za 24zł (możliwość upustu do 20zł jeśli kupisz oba olejki) nowy
Bio Oil 60ml nowy za 18zł


Kremy do rąk Barwa ( odżywczy, kojący i wzmacniający) nowe za 6zł wszystkie

Zel 3w1 z Avonu nowy z wyciągiem z kiełków pszenicy za 4zł
maski Planet Spa (Oliwkowa, Turecka łaźnia Jagody Acai oraz ta czarna z Kariorem której nie ma na zdjęciu) nowe 6zł sztuka
Peeling Avon nowy za 4zł

Maska do włosów z żółtkiem oraz z Avocado nowe za 4zł sztuka

Cienie do powiek 12zł całość za zestaw (możliwość kupna osobno) 
Pomarańczowa 4zł Czarna 6zł ta podwójna za 2zł(nowa)


Nowy perfum z Myszka Minie za 6zł
Mgiełka balsam z Avonu za 4zł nowy

Mydełko Himalaya i lakier Virtual za 3zł zestaw :)


Wysłka Pocztą Polska 8,50zł (wysyłka z pokwitowaniem i kopertą)
Idzie 3dni robocze


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.