poniedziałek, 24 listopada 2014

Recenzja żelu Barwa Siarkowa! Informacja o sklepie kosmetykizameryki.

Wygrałam kiedyś zestaw z Barwy Siarkowej, do cery z problemami i nadmiarem sebum.
Miałam co jakiś czas niespodzianki na brodzie, może to nie trądzik ale bardzo niemiłe.
Świeciłam się, ale wkońcu moja cera jest matowa.

Myję nim twarz rano i widzę sporą zmiane.


Widziałam już różnicę po paru pierwszych użyciach. 

Co ma zrobić z naszą twarzą?
  • dokładnie oczyszcza pory
  • zmniejsza nadmierne wydzielanie sebum
  • zmniejsza stany zapalne
  • utrzymuje stabilny poziom nawilżenia skóry
  • zmniejszenie utraty wody ze skóry o 30% 
  • poprawia nawilżenie skóry o 22% 
  • redukuje przetłuszczenie skóry o 20% 
  • hamuje proces odwodnienia skóry o 30% 

Jaki efekt?

  • odświeżona, czysta skóra bez uczucia ściągnięcia
  • zdrowy matowy koloryt na dłużej
  • zmniejszona widoczność porów
Co zawiera?
  • Siarka – działa przeciwgrzybiczo i przeciwbakteryjnie, reguluje pracę gruczołów łojowych zmniejszając wydzielanie sebum.
  • Bioselektywny oligosacharyd – ogranicza rozwój niepożądanych kolonii mikroorganizmów jednocześnie stymulując przywrócenie naturalnej flory bakteryjnej.
  • Proteiny pszeniczne – nawilżają i wygładzają skórę, zapobiegają uczuciu ściągnięcia i napięcia skóry.
  • Gliceryna – delikatnie oczyszcza i nawilża skórę czyniąc ją miękką i aksamitną.
  • D–panthenol – łagodzi i koi podrażnienia, działa przeciwzapalnie, a także pobudza wzrost i odnowę komórek naskórka i skóry właściwej.
Jak używać?
  • na wilgotną skórę twarzy, szyi i dekoltu nanieś niewielką ilość żelu
  • rozprowadź kolistymi ruchami
  • dokładnie spłucz ciepłą wodą
  • stosuj codziennie rano i wieczorem

  • Najlepsze efekty zapewnia regularne i kompleksowe stosowanie wszystkich kosmetyków linii Barwa Siarkowa.

Teraz troszkę własnego zdania:
Opakowanie:
Barwa zmieniła wygląd opakowania wg. mnie na bardziej korzystny.
Plastikowa butelka o pojemności 120ml koloru pomarańczowego. Z przodu widnieją napisy co to za produkt, do czego służy oraz ile razy używać. Z tyłu zaś jest niemal pełna informacja jak ta którą podałam od producenta.
Dla mnie jest napisana ciut za małą czcionką i dla osób z wadą wzroku jest to problem. Zamykana jest na zatrzask który można otworzyć i zamknąć bez problemu.  Cała Barwa Siarkowa ma podobny designe.

Widnieje także skład :

SKŁAD:

AQUA, GLYCERIN, SODIUM LAURETH SULFATE, DISODIUM LAURETH SULFOSUCCINATE, ALPHA-GLUCAN OLIGOSACCHARIDE, PROPYLENE GLYCOL, LAURAMIDOPROPYL BETAINE, PANTHENOL, TRITICUM VULGARE, SULFUR, PEG-30 CASTOR OIL, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, PEG-150 PENTAERYTHRITYL TETRASTEARATE, TRIETHANOLAMINE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, XANTHAN GUM, PARFUM, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, LIMONENE, CI 15985

Działanie:
Używam żelu 1x dziennie, chociaż czasem wymieniam na inne. Skóra po paru użyciach przestala się błyszczeć, jest matowa.
Myję nim twarz wieczorem, bardzo dobrze radzi sobie z zanieczyszczeniami z całego dnia, resztką makijażu.
Twarz jest oczyszczona, świeża. Nie zauważyłam aby wysuszył moją skórę, używam go z kremami na zmiane.


Zapach:
Zapach bardzo przypadł mi do gustu. Pachnie cytrusami, świeżo i orzeźwiająco więc idealnie na zaspany poranek.

Barwa/konsystencja.
Żel jest przeźroczysty, zabarwiony na pomarańczowy kolor. Bardzo dobrze nakłada się go na twarz, nie spływa, pieni się i działa.

Wydajność:
Żel jest mega wydajny. Wystarczy odrobina produktu aby umyć całą twarz.  W ciągu miesiąca zużyłam ok. 1/3butelki więc posluży na 2-3miesięce, co jest sporo.

Cena/dostępność:
Żel kosztuje około 12-15zł i jest dostępny w Rossmanie i innych sklepach zaopatrzonych w Barwe.
Nie rozglądałam się szczerze mówiąc za nim, póki jeszcze jest.

Podsumowanie:
Żel spisuje się bardzo dobrze. Zauważyłam że pryszcze pojawiają się znikomo, jeden dwa na miesiąc w dodatku bardzo malutkie, bezbolesne. Twarz jest gładka, matowa i oczyszczona.
Jeśli wykończe opakowanie pewnie skuszę się znowu na żel, bo jest tego wart.



Dziewczyny znowu zaszalałam w sklepie www.kosmetykizameryki.pl :D
Zamówiłam drugą szczotkę TT, pare (wiele lakierów) i różne różne cuda które będę miała po raz pierwszy.
Dziewczyny sklep właśnie zaopatrzył się w bardzo dużo pięknych lakierów Manhattan i NYC czy jakoś tak. Kolory pastelowe, mieniące się niczym plama benzyny.
Cenowo od 3-5zł :) 
I jak się nie skusić?


Pytanie. 
Zamówiłam o 14, wybrałam kuriera więc kiedy orientacyjnie będzie?
Środa/czwartek?
Czy jeszcze dłużej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.