poniedziałek, 17 listopada 2014

Oh so Special- paletka dla słodkich dziewczyn?

Wzdychałam Oh Ah do palety Oh so Special  od wakacji...

Nikt nie zwracał uwagi na moje wzdychanie więc sama postanowiłam zrobić sobie niespodziankę :)

A co! :D 

Ostatnia paletka do recenzji,którą kupiłam w sklepie www.cocolita.pl za 36zł z zniżką.

Dzięki tej paletce można wykonać dzienny makijaż oraz wieczorowy. Bardzo spodobały mi się te pastelowo różowe cienie. Wg. mnie pięknie będą wyglądać takie romantyczne lekko różowe makijaże. Czuje się w takim makijażu najlepiej.




Producent co pisze?

Wysoka jakość sprawia, że kolory nie blakną i długo utrzymują się na powiekach. 
Mają przyjemną, aksamitną konsystencję. Doskonale się rozprowadzają.
Można stosować samodzielnie poszczególne kolory, ale najpiękniejsze efekty uzyskasz łącząc ze sobą poszczególne odcienie.

Różnorodność kolorów sprawia, że z łatwością wykonasz dzienny, bardziej dyskretny makijaż oraz wieczorowy- mocniejszy, bardziej zdecydowany i nasycony.


Paleta Sleek I Divine Oh So Special zawiera cienie w 12 naturalnych, beżowo-brązowych i szarych odcieniach. Tak jak wszystkie kosmetyki od Sleek MakeUp, cienie są łatwe w aplikacji i niezwykle trwałe. Pomogą stworzyć elegancki i subtelny makijaż, który pasuje do każdej karnacji.



Opakowanie:
Klasyczne opakowanie które opisywałam już pare razy :)
Eleganckie czarne opakowanie z lusterkiem oraz pacynka. Zapakowane w kartonik. Gdy otwieramy kasetke widzimy folie z nazwami cieni.


Pigmentacja/kolorystyka/trwałość:
Paletka zawiera cienie matowe oraz perłowe, błyszczące. Mimo tego, że cienie błyszczą nie wyglądają tandetnie. Można stworzyć piękne makijaże. 
W paletce znajdziemy dwa słabsze matowe cienie, reszta matów jest bardzo przyjemna.

Iskrzące cienie mają bardzo dobrą pigmentacje. Ogólnie jestem zadowolona.
Cienie delikatnie się osypują, ale to nie problem. Pędzelek zawsze można otrzepać z nadmiaru cienia.
Kolory pozostają na miejscu, nie rolują się, nie blakną mimo upływu czasu. nie wchodzą w zagłębienia na powiekach. Łatwo się je  nakłada na powieki. Cienie w paletce są płaskie bez wzorków, wgłębień itd. Tworzą gładką tafle.

Dostępność:
Swoje paletki kupiłam w sklepie www.cocolita.pl :) Wszystko zapakowane bardzo dokładnie w folie bombelkową. Jeśli macie wątpliwości polecam ten sklep :) 

Przesyłka przyszła bardzo szybko.

Cena:
Za swoją zapłaciłam 36zł z 5% rabatem.

Opis cieni:


Bow - matowy cień. Praktycznie nie widać go na skórze, Kolor w paletce wygląda na jasny beż, można go wykorzystać jako baze pod cienie lub do rozcierania granic.

Organza -mój ulubiony cień w paletce. Jest bardzo dobrze napigmentowany. Jasny różowo kremowy cień, lekko opalizujący.

Ribbon - łososiowy matowy cień. Pięknie wygląda na powiece. Jest bardzo dobrze napigmentowany. 

Gift Basket - satynowy jasny brąz, mieni się, dobrze napigmentowany

Glitz - śliczny opalizujący perłowy szaraczek. 



Celebrate - mój ulubiony cień.Perłowy wpadający w ciemną śliwkę, miękki, łatwo się go nakłada na powieke.


 Pamper - słabo napigmentowany jasny łososiowy matowy cień. Lekko wpada w róż


Gateau - najpiękniejszy róż z całej paletki. Opalizuje na złoto, mieni się na powiece tworząc tafle.

Łatwo się rozprowadza, dodaje uroku.


The Mail - matowy karmelowy brąz, dobrze napigmentowany.

Boxed - klasyczny matowy brąz, można go użyć jako cienia do brwi.

Wrapped Up - cień należy do matowych. Jest to burgundowy brąz, pasuje do jesiennej pogody

Noir -klasyczny klasyk czyli uniwersalna czerń.Można namalować nim ładną kreskę przy linii rzęs.


Podsumowując:
Jeśli zależy Wam na klasycznym, lecz ciekawym dziennym makijażu ta paletka powinna należeć do Ciebie.

Jestem zadowolona, nawet z matowych cienii których jest aż 8. Perłowe cienie wyjątkowo się mienią dając opalizujący efekt.
Co do niektórych cienii trzeba się napracować, aby pokazać ich kolor. Perłowe cienie mają miękka i "mokrą" konsystencje. Łatwo się je nakłada i blenduje. Każdy kolor można stopniować, nakładając kolejne warstwy cienia na powieke.
Z bazą wytrzymują cały dzień na powiekach. Kolory są tak dobrane by każdym można było wykonać spójny makijaż oczu.



Większość z Was napewno zna tą paletkę :) 
Kolorystyka cieni pasuje mi do Ariany Grande :D
Jakie jest Wasze zdanie? 
Spełnia oczekiwania czy raczej nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.