sobota, 29 listopada 2014

Denko.. Wszystko co dobre szybko się kończy, co dziadowskie do kosza.

Wszystko co dobre szybko się kończy, a co dziadowskie do kosza.
Przyszedł czas na projekt denko miesiąca LISTOPAD.
W tym miesiącu wykończyłam odżywki do włosów.
 Muszę zaopatrzyć się w nowe więc czekam na propozycje :)


Moje oczekiwania dotyczące odżywki :D
Kochane szukam odżywki do spłukiwania dla włosów normalnych które lubią sie wywijać w każdą strone świata.
Chcę odżywke po której włosy będą błyszczące jak oczy psa przy którym jesz kanapke z szynką :D

Ale nie o tym mowa więc wracając do tematu.
Podzielę denko na katagorie i postaram się opisać.

Szampony:
U mnie to produkt, który schodzi najszybciej.

Gdy kupię szampon i zostawie w łazience rodzinka użytkuje pełną parą. Codzienne kąpiele skutkują tym że po 2-3tygodniach nie ma szamponu o pojemności 400 ml :D

W tym miesiącu wykończyliśmy aż 3 szampony:
-Timotei Jedwabista miękkość z migdałem - KUPIE
-Isana przeciwłupieżowy dla facetów (zagapiłam się i wzięłam dla facetów) :D Używałam 1x na tydzień czy dwa- NIE KUPIE
-Joanna brzoskwiniowa. Hmm szajs... Wyrzuciłam mimo że została 1/3 -NEVER EVER!

Peeling:
Peelinguje ciało 3x w tygodniu więc jeden peeling starcza mi na miesiąc. Ten truskawkowy został do wykończenia, więc zostałam teraz bez peelingów. 
Na zdjęciu jeszcze nie rozcięte opakowania :)

-Truskawkowy Joanna -KUPIE 
-Waniliowy Joanna- KUPIE
-Bielenda peeling arbuzowy- TEMU PANU PODZIĘKUJEMY NA ZAWSZE. 

Zapachy:
 Najrzadziej kończą mi się zapachy. Teraz wykończyłam już dwa i jestem z siebie dumna, że nowych nie kupiłam! :D


-Bi Es Sexy Girl -NAPEWNO KUPIĘ, LECZ INNĄ WERSJE ZAPACHOWĄ
-Balea wiśniowa dla dzieci(chciałam poczuć się jak dziecko więc używalam, ale wyrzucam prawie pełny bo strasznie brudzi ubrania na biało! ;/) NIE WYBIORE TEJ WERSJI

Odżywki do włosów
Bardzo szybciutko wykańczam odżywki bo mam włosy za talie w dodatku 12,5cm grubości (chodzi o włosy związane w kitke)

-Isana odżywka z jedwabiem (mega wygładzała i nawilżała włosy więc recenzja niedługo)-KUPIE
-Isana odżywka zwiększająca objętość(bardzo wygładzała włosy i lekko podnosiła)-KUPIE

Kolorówka/lakiery:
Z kolorówką w tym miesiącu oszczędnie. Reszte wyrzuciłam i zapomnialam zostawić do foto

-fluid Ingrid (bardzo lubię bo delikatnie kryje wygładza, chcecie recenzje?) -KUPIE
-lakier LOVELY (pomalowałam nim paznokcie może 3x zostało 3/4 gęste jak nie wiem bo na tym weekendzie nie dokręciłam do końca ;/)-KUPIE MIMO TO ALE INNE KOLORY

Saszetki/produkty do twarzy;

Uwielbiam maseczki na twarz i inne bajery, w tym miesiącu kończe to co otwarłam.

-Peeling enzymatyczny Lirene( uwielbiam <3)-MAM JUŻ ZAPAS 3saszetek i dużego opakowania
-Płatki na nos Marion(najlepsze jakie miałam)-KUPIE
-Płatki na nos z Biedry( nie polubiliśmy się jakoś szczególnie)-RACZEJ NIE KUPIE
-Rival de Loop maska PURE SKIN (uwielbiam ja za efekty które widze na twarzy)-KUPIE :)
-Garnier Czysta Skóra 3w1(narazie szykam innych specyfików)-KUPIE JEŚLI NIE ZNAJDĘ NIC LEPSZEGO.

W tym miesiącu denko liche, ale w grudniu podejrzewam że będzie wysypisko 
Większość kosmetyków pozostała w 10% więc szybko pójdzie.

Używałyście może któregoś z podanych kosmetyków?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.