czwartek, 13 listopada 2014

Czym jest Tangle Teezer? Jak odróżnić oryginał od podróby?

Wkońcu kupiłam swoją pierwszą TT w drogerii Skarby Urody w cenie regularnej 29,99zł.
Wybrałam kolor niebiesko różowy :) 
Jestem bardzo zadowolona, bo przy gęstych i długich włosach dobrze wiecie ile jest płaczu i bólu by je rozczesać. Szczególnie gdy są mokre lub poplątane.
Postanowiłam napisać co myślę o szczotce i zachęcić Was do niej, mimo ceny wiadomo na długo nam posłuży. 
Dodatkowo teraz gdy święta coraz bliżej Mikołaj może sprawić Wam taki mały prezencik na Mikołajki :)
Napiszę także jak odróżnić oryginalną szczotkę od podróby.



 



O czym mówi nam producent? Czym jest ta szczotka?


TANGLE TEEZER umożliwia całkowicie bezbolesne i szybkie rozczesanie zarówno mokrych jak i suchych włosów. Nie ciągnie, nie wyrywania, nie łamie włosów ponadto zapobiega ich elektryzowaniu. Ogranicza mechaniczne uszkodzenia włosa. Dzięki temu włosy zyskują zdrowy wygląd i piękny połysk.
TANGLE TEEZER to rewolucyjna szczotka projektu brytyjskiego fryzjera Shaun P., która na zawsze zmieni Twój sposób myślenia o pielęgnacji włosów.
Szczotka Tangle Teezer umożliwia komfortowe rozczesywanie włosów od nasady aż po końce. Doskonała do włosów długich, zniszczonych, delikatnych, plątających się, trudnych do rozczesania. Innowacyjne wyprofilowanie szczotki dopasowuje się do kształtu głowy. Odpowiednia miękkość i elastyczność włosia pozwala wykonać niezwykle relaksujący masaż głowy, który pobudzi mikrokrążenie skóry głowy, polepszając jakość włosa. Ergonomiczny kształt szczotki idealnie dopasowuje się do kształtu dłoni, co zapewni ogromną wygodę użytkowania i pozwoli kontrolować siłę nacisku podczas czesania. Innowacyjny design i harmonijnie dopasowana powierzchnia błyszcząca i matowa zwiększa atrakcyjność wyglądu szczotki.








Czy spełniła moje oczekiwanie?

Zdecydowanie tak. 
Moje włosy należą do falowanych, długością sięgają talii w dodatku są gęste.
Po umyciu ich, tragedią było rozczesanie włosów. Teraz nie mam z tym najmniejszego problemu. Włosy są uczesane w mniej niż 2-3minuty bez jęków "Jaka to ja nieszczęśliwa i mam dość długich włosów" 
Wersja szczotki którą kupiłam nazywa się "Blueberry Pop", dziewczęca niebiesko różowa szczotka.
Do wyboru jest jeszcze pare kolorów, każda znajdzie coś dla siebie :)
Kształt szczotki na początku bardzo mnie zdziwił, lecz uwieżcie bardzo dobrze dopasowywuje się do kształtu dłoni. Zarówno lewej jak i prawej.
Szczotka posiada elastyczne igiełki o dwóch długościach, umieszczone naprzemian. 
Oddzielone są od siebie około 2mm, dzięki czemu bardzo dobrze czesze włosy, nie szarpiąc ich przy tym.
Jeśli czytają mnie mamy i macie córeczki które na widok szczotki dostają ataku płaczu (tak wiem to z własnego doświadczenia :D Mama zawsze zamykała okna w domu, aby sąsiedzi nie myśleli że kogoś zabijają) TT będzie super wyjściem. Szczotka nie ciągnie włosów tak bardzo jak grzebienie i inne pomoce do rozczesywania. Nie drapie po skórze głowy, igiełki są miękkie i elastyczne więc nie można zrobić krzywdy.
Tej wersjii nie polacam nosić w torbie ponieważ igiełki mogą ulec zniekształceniu.
Jednak można kupić wersje kompaktową, z zatyczką która chroni włoski.
Zauważyłam że włosy nie elektryzują mi się tak bardzo jak wcześniej, ale to  już sprawa indywidualna. 
Szczotka TT jest idealna dla osób które mają problem z wypadaniem włosów. Przez jej rozstaw włosków mniej ciągnie przez co nie wyrywa aż tyle włosów co inne "czesadła".
Moje włosy po uczesaniu są gładziutkie i miękkie, bez problemu można zaczesać włosy by zrobić kucyka.


Wiadomo, szczotka stała się sławna więc i oszustów więcej...
Jak odróżnić oryginał od podróby?

1.Pierw patrzymy na logo szczotki "jeśli na naszym widnieje ciemno granatowe E które w skrzydełku jest nie wypełnione kolorem mamy pewność że szczotka jest oryginalna. Zamalowane i jaśniejsze E znaczy podróba.

2.Patrzymy na nazwę Tangle Teezer - u oryginały czcionka jest mniejsza i na samej górze, u podróby czcionka jest większa, pogróbiona i niżej.

3.Odwracamy pudełko i patrzymy teraz na zdjęcie wynalazcy. U oryginały zdjęcie jest wyraźne, czarno białe. U podróby zdjęcie słabej jakości w dodatku niemal czarne i pomniejszone.

4.W oryginalnych szczotkach z tyłu znajduje się ulotka, u podróbek nie ma jej.

5.Na boku szczotki widnieją właściwości szczotki TT, u tej prawdziwej czcionka jest mniejsza

6.Warto także zobaczyć dno opakowania. Różne sposoby zapięcią oraz obrazków na dole. U oryginały dół jest biały mimo to przeźroczysty i symbole są szare. U fałszywej szczotki, dno jest niemal białe a symbole są czarne i wyrażne. Także sposób złożenia jest inny. U oryginalnej szczotka na dole jest sklejona nie można jej otworzyć. Podróba ma zwykłe zapięcie które można otworzyc bez problemu.

7.Prawdziwa zawiera logo producenta na górze szczotki, fałszywa oczywiście nie.

8.Warto patrzeć na jakość wykonania szczotek. 

Jeśli mamy wątpliwości czy ktoś sprzedaje oryginał sprawdzmy pierw każdy punkt z listy :)

Macie może szczotki TT? 
Jakie jest wasze zdanie o nich? 
Polecacie czy raczej nie? :) 

Mam nadzieję że post będzie pomocny, a Wy  w ten sposób znajdziecie prezent na Mikołaja :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.