poniedziałek, 17 listopada 2014

Czy Eyebrow shaping kit to zwykły kit czy hit? -recenzja

Do tej pory nie zwracałam większej uwagi na brwi. Podkreślałam je delikatnie kredką z Miss Sporty.


Jednak nie była tak trwała jakbym chciała. Postanowiłam kupić coś lepszego i wybór padł na paletkę cienii i wosku do brwi firmy Makeup Revolution.


Kupiłam to "sprzęcicho" za 12,50zł w sklepie www.cocolita.pl 


Wybrałam wersje midium dark ponieważ mam brązowe włosy i ciemniejsze brwi. Do wyboru jest także wersja dla blondynek light medium.

Czy Eyebrow shaping kit to zwykły kit czy hit?


Co mówi o nim producent?

Bezwarunkowy must have każdej modowej trendsetterki! Makeup Revolution Focus & Fix Eyebrow

Kit zawiera 3 komplementarne, matowe cienie, w neutralnej tonacji oraz wosk utrwalający. Dzięki paletce Makeup Revolution w kilka minut podkreślisz, wypełnisz lub skorygujesz brwi. Utrwalone woskiem, przez cały dzień będą nienagannie wyglądać. Do paletki Makeup Revolution Focus & Fix Eyebrow Kit dołączono małą pensetę, aplikator oraz wygodne lusterko. To wszystko czego potrzebujesz by mieć piękne brwi.





Opakowanie:
Kasetka wykonana z grubego czarnego plastiku. Wymiary 6,3cmx6,3cm.
Małe eleganckie kwadratowe pudełeczko z bardzo przyjemną zawartością. 
Na wierzchu widnieje napis firmy oraz nazwa produktu. Z tyłu nazwa odcienia, skład, data przydatkości itd.
Do opakowania dołączona jest penseta oraz dobrej jakości skośny pędzelek, którym łatwo pomalować brwi. 
Opakowanie wygląda profesjonalnie nie jak chińska tandeta :)
Dołączone jest również lusterko, możemy zabrać pudełeczko do torebki i w ciągu dnia nawet sprawdzić makijaż :) Nie zajmuje dużo miejsca


Napigmentowanie/trwałość/o wosku:

Wersja ciemniejsza jest o niebo lepsza niż jasna. Tutaj cienie są dobrze napigmentowane widoczne na brwiach. Nie osypują się, są widoczne na brwi. Bez problemu można wypełnić brwi.
Są trwałe u mnie trzymały się do zmycia makijażu. 
Wosk jest genialny. Nabieramy go malutko, świetnie ujarzmia włoski. Układa je w jednym kierunki, nie odstają. Brwi są wygładzone,ładnie można podkreślić ich kształy.


Podsumowanie:
Jestem zadowolona, dobrze że wybrałam ciemniejszą wersje bo cienie są lepsze niż w jasnej.

Są widoczne, trwałe a wosk genialny. Wystarczy jedno pociągnięcie i cień jest już widoczny. Bardzo łatwo operuje się pędzelkiem, można wykonać naprawdę dobry i elegancki make up brwi. 
Brwi są oprawą oka więc zawsze u mnie muszą być zrobione :) Nawet gdy nie mam czasu na makijaż lekko pociągne brwi i już ze mnie laska :D
Nie żałuje kupna.
Za 12zł mamy 3 cienie do wyboru oraz wosk. 
Profesjonalnie wyglądająca kasetka cieszy oko.















Macie może tą paletke?
Podkreślacie brwi?



Brwi zrobione na szybko, bo zapomniałam ich pokazać :)
Naturalnie mam rzadkie i cienkie brwi ;/ Kształtu niemal nie zmieniałam tylko wyskubałam włoski pod brwią delikatnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.