wtorek, 23 września 2014

Żel pod prysznic Isana

Chyba każda z nas wie jak pięknie pachną żele pod prysznic Isana.
Firma Isana jest znana w sieci drogerii Rossmann. 
Producent zaoferował również kremy,balsamy,szampony,odżywki i żele pod prysznic. 
Produkty charakteryzują się tym że są tanie, a czasem nawet dobre.
Kosmetyki w.w firmy są bardzo często na promocjach więc można dostać je za grosze.

Wybór jest ogromny, zwłaszcza żeli pod prysznic
Mimo pięknego zapachu,podrażniły i wysuszyły moją skórę.
Wrrr ;/ 
Mimo stosowania balsamów skóra była sucha, co mnie przerazilo bo nie znałam sprawcy. 
Jednak odkryłam :)


Żel pod prysznic o owocowo - kwiatowym zapachu, zawiera ekstrakt z czarnej porzeczki. Łagodny kompleks pielęgnacyjny pomaga utrzymać równowagę wilgotności skóry i chronić ją przed wysuszeniem. Skóra staje się wyczuwalnie miękka i gładka. 


Żel zamknięty jest w przeźroczystym plastikowym opakowaniu. 
Zamykany na klik, z którym nie ma problemu. Dobrze się otwiera i zamyka,bezpieczny w podróży. Nie musimy bać się o to czy zaleje nam całą kosmetyczke :)
Naklejka także przyjemna, i nie oszukujemy się :D Bardzo przyciąga uwagę w drogerii :D 

Estetyczne opakowanie zachęca do kupna :)

Żel kosztuje w granicy 3zł za pojemność 300ml :)

Zapach jak wspomniałam przyjemny i rzeczywiście pachnie porzeczką co bardzo mi się podoba :)
Szkoda że nie pozostaje na dłużej na skórze :(
Skóra po umyciu jest gładka i oczyszczona.
Co do oczyszczenia, trudno by było o brak piany i oczyszczenia jeśli już na drugim miejscu możemy znaleźć SLS odpowiedzialne za wytwarzanie piany. Jest to środek myjący, niestety może uczulać.
Doprowadza także do wysuszenia skóry (które wystąpiło u mnie)
Żel ma konsystencje rzadką,lecz nie lejącą.
Mimo tego jest naprawdę wydajny bo już mała kropla wystarczy, by umyć cialo :)
Plusem jest to, że Isana wypuściła także kremowe gęste żele pod prysznic :) 


Podsumowując:
Żele Isana kuszą zapachem i wyglądem opakowania. 
Lecz uważajmy na SLS, aby nas nie uczuliło :) 
Produkt jest tani oraz dobrze myje skórę, jednak zainwestujmy w dobry balsam do ciała :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.