czwartek, 18 września 2014

Recenzja peelingu do ciała - Joanna

Napewno każda z nas zna peelingi firmy Joanna :)
Obstawiam także, że większość go używa i lubi :)
Przechodząć przez drogerię WISPOL (tak szykałam tylko podkładu) kupiłam peeling i wiele więcej :D
Tym razem mój wybór padł na zapach waniliowy.
Miałam już truskawkowy,pomarańczowy,gruszkowy,żurawinowy,pożeczkę i kiwi.



Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt owocowy (w zależności od wersji: z kiwi, pomarańczy, truskawki, porzeczki lub grapefruita) oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.
Wspaniałe rezultaty:
- oczyszczona i odświeżona skóra
- gładsza i milsza w dotyku
- przyjemnie pachnąca
Dostępny w 7 wersjach: kiwi, pomarańcza, truskawka, porzeczka, grapefruit, gruszka i żurawina (jednak widziałam także wersje o zapachu kawy i moją wanilię)

Skład:Aqua, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Disodium Laureth-3, Sulfosuccinate Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Triethanolamine, Polyquaternium-7, Coceth-7PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Actinidia Chinesis Fruit Extract, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, Synthetic Wax, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone, CI:19140, CI:42090, CI:77499.



Zaczynamy od plusów:
-cena (małe opakowanie kosztuje około 4zł a duże około 9-10zł)
-bardzo wydajne (małe opakowanie które używam do twarzy wystarcza mi na 3 4 miesiące, do ciała około 1-1,5mies)
-śliczne zapachy
-teraz po zmianie opakowania aplikacja jest o wiele łatwiejsza
-fajnie się pieni
-oraz nie ma problemów z zmyciem
-nie barwi skóry
-można je kupić nawet w osiedlowym sklepiku
-gęsta konsystencja,która dobrze rozprowadza się po skórze
-skóra pozostaje gładka i oczyszczona
-nie podrażnia, nie uczula (co jest sukcesem dla mojej skóry)
-zapach pozostaje na skórze
-peeling można kupić w butelkach o dwóch pojemnościach 100ml oraz 200ml
-nie pozostawia na skórze tłustej warstwy tak jak peeling z Bielendy
-kolorowy peeling bardzo zachęca i kusi wzrok

Minusy:
-jak dla mnie jeden mały minusik, peeling waniliowy nie pachnie tak mocno jak bym sobie wyobrażała :(


Pierwszy raz kupiłam chyba w wieku 13lat. Do tej pory wracam zawsze do peelingów Joanna.
Przetestowałam już wiele np, Avon,Marion,Bielenda.
Dla mnie numerem 1 pozostaje peeling który właśnie zrecenzjowałam.

Macie? Lubicie? Co o nich sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.