czwartek, 18 września 2014

Przedstawiam kosmetyki Planet Spa

Tak jak obiecałam postanowiłam przedstawić Wam kosmetyki Planet Spa.
Jest to nowa seria wydana przez Avon, mowa o Amazonian Treasures.
Jak dla mnie jest to najpiękniej pachnący produkt od Planet Spa.
Teraz przedstawie każdy produkt który posiadam, a z czasem będą pojawiać się recenzje :)
Już mam napewno jednego faworyta :)
Niestety nie mam jeszcze kremu do rąk :(

Tak więc na pierwszy rzut idzie maska do włosów.
Co o niej pisze producent?
Nawilżająca i odżywcza maska przywracająca włosom blask, utracony wskutek długiego przebywania na słońcu. Nawilża i odżywia włosy, pozostawia je jedwabiście gładkie oraz ułatwia układanie fryzury. Odpowiedni do każdego typu włosów. Nawilżająca i odżywcza formuła, z ekstraktem z palmy acai i jagód, przywraca włosom naturalny blask i sprawia, że stają się miękkie i gładkie. Ułatwia rozczesywanie i układanie, a także minimalizuje problem puszenia się włosów. Nałóż maskę na zwilżone włosy i rozprowadź po całej długości. Pozostaw ją na włosach przez ok. 10 min. Następnie zmyj maskę letnią wodą i 
osusz włosy. 



Następny produkt to peeling
Kremowy peeling do ciała złuszcza i wygładza skórę, abyś dłużej mogła cieszyć się piękną opalenizną. Złuszcza, odświeża i pozostawia skórę jedwabiście gładką. Peeling z ekstraktem z palmy Acai i jagód złuszcza i fantastycznie wygładza – latem to niezbędny zabieg, byś mogła dłużej cieszyć się opalenizną. Idealnie przygotowuje ciało do nałożenia kosmetyku nawilżającego. Łatwo się spłukuje. Nałóż małą ilość peelingu na dłoń i delikatnie wmasuj w ciało. Następnie spłucz wodą. 

Trzecim produktem jest olejek do ciała,włosów i kąpieli
Formuła oparta na brazylijskiej palmie Acai i jagodach amora .
Olejek intensywnie nawilża opaloną skórę a także wysuszone włosy , dzięki czemu stają się gładkie i odżywione .

Ostatni produktem jest maska do twarzy
Nawilżająca i energetyzująca maska do twarzy, dodaje blasku skórze, oczyszcza, nawilża oraz odżywia. Oczyszcza cerę, dodaje jej blasku i podnosi poziom nawilżenia w czasie suchych, słonecznych dni. Nałóż małą ilość maski na dłonie i rozprowadź po twarzy. Pozostaw na parę minut, a następnie spłucz dokładnie wodą. 

Jestem bardzo zadowolona z tej serii.
Peeling i maskę do włosów kupiłam w promocyjnej cenie 9,99zł sztuka.
Olejek i maseczkę do twarzy dostałam za darmo :)
Macie może kosmetyki z Planet Spa?
Jeśli tak to jakie oraz jakie są wasze odczucia? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.