niedziela, 21 września 2014

Odżywka do włosów Isana-bubel czy moje włosy ją zaakceptują?

Odżywki z Isany nie cieszą się dużą popularnością lub nie spełniają wymagać.
Jednak ciężko aby skleiły już dawno rozdwojone końce czy po jednym użyciu nabłyszczyły włosy.
Wiadomo trzeba cierpliwości.

Postanowiłam przedstawić drugą już dziś maskę tej firmy 





Odżywka została specjalnie opracowana do włosów delikatnych i gładkich. Dodaje objętości, jednocześnie zwiększając ich witalność.
Wysokowartościowa formuła pielęgnacyjna zawierająca :
- keratynę,
- ekstrakt z bambusa,
- ekstrakt z jęczmienia,
- pantenol.
Nie zawiera silikonów i parabenów. 

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Propylene Glycol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Stearic Acid, Niacymide, Keratin, Hydrolazed Keratin, Panthenol, Hydrolazed Wheat Protein, Bambusa Vulgaris Extract, Polyquaternium-4/Hydroxypropylstarch Copolymer, Butylene Glycol, Parfum, Linalool, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Lactic Acid, Citric Acid, Sodium Hydroxide (22.06.2014.)

Cena: 9,79zł / 500ml



Kupiłam ją w Rossmanie na promocji za 5zł.
Postanowiłam ją sprawdzić. Jeśli nie przyniosła by efektów dałabym ją siostrze do golenia nóg :D
Bardzo zdziwił mnie jej skład, mimo że jest tania keratyna i inne ekstrakty są dość wysoko. Zaczynają się już od 7 pozycji przed parfum czyli napewno nie ma ich w śladowych ilościach.
Za niską cenę, dostajemy aż 500ml odżywki.
Produkt zamknięty jest w okrągłej wysokiej butelce z zamknięciem na klik. 
Jest to bardzo wygodne ponieważ nie muszę martwić się czy otworzę otwór gdy mam mokre dłonie.
Z tyłu odżywki pisze cała obietnica od producenta oraz skład.
Konsystencja zwykłej odżywki, o białym perłowym kolorze.
Zapachem przypomina lekko maskę Keratin od Kallosa.
Zapach jednak nie utrzymuje się długo na włosach, jednak mi to nie przeszkadza.
Nakłada się ją na parę minut po umyciu włosów i spłukuje. 
Ja nałożyłam ją na około 10min przed myciem włosów.
Bardzo łatwo można ją spłukać, włosy nie pozostają tłuste czy obciążone.
Widać delikatne uniesienie włosów (pewnie gdyby je wysuszył i umodelował,wyglądało by to spektakularniej)
Skalp głowy nie swędział mnie po użyciu maski, nie pojawił się łupież.
Włosy były gładkie i błyszczące oraz faktycznie uniesione.
Mam problem z oklapniętymi włosami ponieważ są długie,  a tutaj ten specyfik poradził sobie.
Nie zawiera zbędnych substancji. Na butelce pisze,że nie zawiera parabenów i silikonów co jest dla mnie plusem.
Można jej używać do kremowania i olejowania włosów :)

Miałyście? 
Lubicie produkty ISANA? :)
Dawniej używałam szamponów jednak przeciwłupieżowy strasznie usztywniał moje włosy, nie były elastyczne. Polubiłam za to ten różówy nadający blasku.
O szamponach Isana będzie następny post :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.