czwartek, 18 września 2014

Kredki USHAS


Poszłam do Chińczyka z myślą kupna gumeczek na bransoletki dla mojej siostry.
Ale chyba musiałabym być chora gdybym nie wyszła z innymi drobiazgami :O
Tak więc szybciutko poszłam w stronę lakierów do paznokci oraz innych drobiazgów :)
U Chińczyka bardzo często jest wymiana towaru i dostaje sporo nowych rzeczy :)
Moją uwagę przykuły śliczne kolorowe kredki do oczu.
Kupiłam pierw dwie na sprawdzenie. Jednak tak mi się spodobały że musiałam dokupić kolejne :)
Kupiłam je z myślą o malowaniu i rozcieraniu kresek na dolnej powiece :P 
Tak aby jesień nie była taka smutna :)

Tak więc zostałam posiadaczką 6 ślicznych kredek w kolorach:
-miedzi
-seledynowym
-ciemnej zieleni
-pudrowego różu
-fioletu
-oraz ciemnego niebieskiego

Zdjęcia na dłoni ciut przekłamane :)

PLUSY:
-cena bo tylko 2zł :)
-jest dostępne aż 10 kolorów
-kolory dzielą się na błyszczące i zwykłe bez połysku
-wygląd kredki jest śliczny (kolorowy napis firmy oraz nie widoczny tutaj diamencik na końcu)
-bardzo łatwo maluje się nią kreski
-kredka nie łamie się
-jak na tanią kredkę wytrzymuje około 4 5 godzin więc nie jest źle :)
-kredka była zapakowana w folię do połowy więc mam pewność że nikt jej nie macał czego nie cierpie
-kredka jest dobrze napigmentowana (kolory błyszczące ciut bardziej)
-kolory kredki bardzo przypadły mi do gustu szczególnie w kolorze miedzi
-łatwo zmyć ją z powiek
-makijaż wygląda o wiele ciekawiej dzięki kolorowej kredce
-używam jej także do zaakcentowania makijażu w wewnętrzym kąciku

MINUSY:
-dostępność
-może lekko się zetrzeć gdy przetrzemy palcem
-kolory bez połysku mogłyby być bardziej napigmentowane

PODSUMOWANIE:
Za taką cenę jestem bardzo zadowolona z  tych kredek :)
Mam wiele pomysłów na wykorzystanie ich w makijażu.
Warto je sprawdzić :)


Zapraszam na rozdanie :* :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.