piątek, 26 września 2014

HAUL WRZEŚNIA cz.1


Zakupy kosmetyczne robie raz w miesiącu i koniec kropka :)
Zawsze są wieksze, ponieważ przez miesiąc dużo kosmetyków leci do denka, a ja zostaję bez :D


Promocje także zachęcają a wszystko zużyje w swoim czasie :)
Jeśli nie ja to moja siostra z koleżankami :D :)


Od kiedy skończyłam szkołę w centrum miasta jestem ledwo 1-2x w miesiącu. 
Nie mam dostępu do drogerii. 
Późne pory także nie zachęcają mnie do zakupów bo albo drogerie są zamknięte albo zaraz będą.
Ja lubię robić zakupy na spokojnie :)

HAUL WRZEŚNIA to jeden wielki znak zapytania,
Dlaczego? Ponieważ 90% kosmetyków mam po raz pierwszy :) 
Tutaj akurat haul dzieli się na dwie części. Pierwsze zakupy, oraz drugie


Przechodząc szybko przez drogerie dorwałam:
WISPOL:
-serum do twarzy z oliwką DELIA
-maski Vanilla oraz Chocolate od KALLOS
-krem do depilacji VERONA
-maseczki do włosów MARION (detoks,malinowa,i gorąca kuracja)


ROSSMANN:
-masło kakaowe ISANA
-paletka cieni "nude make up kit" LOVELY
-mydło HIMALAYA (promocja kup 2 za 1cene)
-oraz odżywka ISANA 


CHIŃCZYK
-2x diamenciki do paznokci (srebrne po lewej, kolorowe po prawej-są w różnych kształtach)
-kredki do oczu USHAS
-pilniczki <3 uwielbiam pilniczki :D
-paletka cieni-cudnie napigmentowanych
-polerka do paznokci
-patyczki także do paznokci
-notesik z cudną brokatową okładką <3


Czyż nie jest uroczy!? Pan Chińczyk płakał jak musiał sprzedać :D :)


NATURA
-maska do włosów Biovax 
-2 pigmenty od Essence <3
-eyeliner niebieski od My secret
-oraz cień od Catrice :) 


Zakupy podzieliłam na 2części, aby nie tworzyć tasiemca :) 
O dziwo jestem bardzo zadowolona z produktów, ponieważ sprawują się bardzo fajnie :)

Która z nas nie kocha zakupów <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.