poniedziałek, 22 września 2014

Delia Bio, recenzja, Co to jest serum?


Tak więc  wybrałam się do drogerii Wispol tylko po odżywke do włosów :D
Jednak koszyk z promocjami bardzo kusił więc jak tam nie spojrzeć?
Kosmetyki same wołały KUP MNIE, tak bo po co mi pieniądze :D
Skusilam się na Serum firmy Delia.
I jestem zadowolona :)
Stosuję ją 2x dziennie, rano i wieczór.
Moja cera należy do normalnej więc spełnia swoje zadanie. 

Od producenta:

Działanie:
Pobudza i zrewitalizuje Twoją skórę, nawilża, opóźnia procesy starzenia się skóry, przywraca jej równowagę hydrolipidową oraz stymuluje funkcje komórkowe odpowiedzialne za młody i witalny wygląd skóry.

Rezultat: 
Długotrwale odżywiona skóra pełna blasku i energii.
Bogactwo naturalnych składników :
Oliwa z oliwek – bogate źródło witamin: A, K, E oraz istotnych dla organizmu doskonale nawilżających kwasów wysokotłuszczowych;
Witamina E – hamuje procesy starzenia się skóry, chroni przed szkodliwym promieniowaniem UV;
Naturalna betaina - poprawia elastyczność i witalność skóry;
D-Pantenol -  łagodzi podrażnienia oraz zapewnia skuteczne nawilżenie skóry.  

Pojemność: 30ml

Cena: ok 9zł


Skład:aqua, ethylhexyl cocoate, hydrogenated polydecane, glycerin, olea fruit oil, polyacylate 13, polyisobutene, polysorbate, betaine, tocopheryl acetate, propylene glycol, hydrolyzed ceasalpinia gum, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, penthanol, perfum, linalool, citronellol, geraniol, hydroxycitronellal, cinnamyl alcohol, hydroxyisohexyl 3-cyclohexane carboxaldehyde, alpha-isomethyl ionone, limonene, allantoin, PEG-8, tocopherol, ascorbyl palmitate, ascorbic acid and cictric acid.

Ja kupilam to serum w promocyjnej cenie 4,30zł.
Więc żal było nie brać, tymbradziej że skończyłam swój kremik do twarzy.

Teraz moja opinia na temat serum:
Opakowanie:
Bardzo cieszy mnie to,że opakowanie jest higieniczne dzięki pompce. Buteleczka wykonana z białego plastiku,skromna etykietka jednak cieszy oko. Opakowanie było zamknięte w papierowym pudełeczku z informacjami dotyczącymi serum.

Zapach:
Zapach ma mało wspólnego z oliwką, jednak jest bardzo przyjemny i delikatny.
Nie drażni nosa :)

Konsystencja:
Serum ma rzadką białą konsystencje, jednak nie ma problemów z nałożeniem jej na twarz.
Bardzo dobrze wciera się i wnika w skórę. Wystarczy delikatnie wycisnąć troszkę serum z buteleczki i już możemy wysmarować nim całą twarz.

Jak działa na mnie?
Produkt nie podrażnił mnie, nie uczulił, nie zapchał. 
Skóra po użyciu jest bardzo miękka i promienna. Dla mojej skóry spisuje się idealnie.
Cera nie błyszczy się, jest nawilżona.
Używam go jako bazy pod makijaż :) Podkład nakładany na serum nie roluje się, nie ma problemów z nałożeniem go na twarz.Lub kremu po demakijażu.
Jak dla mnie produkt godny polecenia, za naprawde niską cenę odwala kawał dobrej roboty :)
Używam go od paru tygodnii, nie zauważylam u siebie śladów starzenia się skóry więc nie powiem czy powstrzymuje ten proces :)

Podsumowując, za 4zł z groszami zdobyłam świetne serum do twarzy które pokochałam, staram się używać go codziennie.
Jeśli macie cerę normalną lub suchą polecam serdecznie.


A teraz czym jest serum?

Tak więc serum jest to produkt silniejszy od kremu. Różni się tym, że lepiej odżywia skórę lub radzi sobie z jej problemami.

Kiedy można zacząć stosować serum?
1. Kiedy widzimy zmiany w swojej skórze. Skóra przestaje być nawilżona, więc należy stosować je rano i wieczór
2.Kiedy widzimy drobne zmarszczki po 35r.ż należy stosować serum przeciwzmarszczkowe
3.Jeśli potrzebujemy dobrego kosmetyku na noc, serum jest idealnym wyjściem. Ponieważ gdy wystawiamy skórę na słońce witamina C ulatnia się i nie zauważymy większych rezultatów
4.Jeśli widzimy niekorzystne zmiany w swojej cerze np. staje się  ziemista, traci jędrność. Trzeba więc zastosować dobre serum, które odwróci ten proces


Kupując serum, musimy sprawdzić jak wysoko w składzie są substancje która mają nam pomóc. 
Jeśli mamy problem należy zapytać osobę która się na tym zna.
Wiadomo kosmetyki nie cofną całkowicie procesu starzenia, jedynie pomogą spłycić zmarszczki. Lub na chwile zahamować ten proces.

Zachęcam do używania serum, by nasza cera była o wiele dłużej piękna i promienna :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.